Sunday 5 November 2017

Forex Ku


ROBOTER FOREX KU Adakah und ein lelah merasa ketidakpastian und Ketakutan setiap kali anda bermain forex. Kerana unda tidak tahu tentang apa yang unda lakukan Adakah unda bosan dengan pemantauan perdagangan forex anda jam demi jam. Duduk terpaku pada skrin komputer undein Adakah und ein siap untuk menemukan sistem perdagangan rahsia yang boleh membuat wang secara autopilot, bahkan saat anda tidur. Lihat bukti Gewinn Dari Roboter Yang Saga gunakan ini. EA yang telah terbukti mampu von menghasilkan 50 atau 150 USD von sehari, von bukan angan2 von jenin untuk menghasilkan 1000 USD seminggu. Sagena akan berikan roboter forex ini dan teknik yang saya gunakan pada roboter ini agar mendapat profit yang berterusan. Hanya RM150 SahajaTertarik untuk invest (Handel) forex Min investasi mulai dari USD 100 handeln online menggunakan Metatrader4, proses transfer menggunakan bank lokal (BCA, Mandiri, BNI, BRI, Panin, Niaga), tdk di kenakan biaya, proses zurückziehen 1 hari. Tidak ada biayakomisi. Bisa scalping als Hadging Leverage 1. 500. Volumenhandel mulai dari 0,1 Los. Spred mulai dari 2 Pips: EURUSD 2 USDJPY 2 GBPUSD 3 AUDUSD 3 USDCHF 3 EURJPY 3 USDCAD 4 Jika anda melakukan Einzahlung USD 100 akan mendapatkan Bonushandel sebesar USD 25. Bonus tidak dapat di zurückziehen. Bonus dapat di zurückziehen setelah menutup 10 lot transaksi dan akan mendapatkan Prämie tambahan sebesar USD 100 Syarat pendaftaran: Scannen KTP dan rek tagihan (nama atau alamt rek tagihan harus sama dgn KTP) atau scan abdeckung buku tabungan yang mencantumkan nama dan alamat sesuai KTP (BNI , BRI, Mandiri) Untuk pendaftaran klik link Beschreibung: Untuk keterangan lebih lanjut bisa melalui YM. Tommybgr05 08561355600 E-Mail. Tommypkngmail Apa itu Devisenhandel Devisenhandel adalah transaksi mata uang satan negara dengan mata uang negara lainnya yang terjadi di pasar uang dunien selama 24 störungen nonstop dengan system kontrakt, yang nilai contractnya (Kontraktgröße) USD 100.000 lot, yang transaksinya di perkirakan mencapai lebih dari 1 triliun Dollar perharinya. Misalnya EURUSD saat ini 1,3860, adalah transaksi mata uang Euro terhadap Dollar Amerika Yang di perdagangkan dengan harga 1 EUR 1,3860 USD atau USDCHF 1,0650 artinya 1 USD 1, 0650 CHF (Schweizer) Ada 7 mata uang Yang sering di perdagangkan . EURUSD (Eurovs US-Dollar), GBPUSD (Pfund Sterling gegen US-Dollar), AUDUSD (Australischer Dollar gegenüber US-Dollar) USDCHF (US-Dollar gegenüber Schweizer). USDJPY (US-Dollar gegenüber Yen). USDCAD (US-Dollar vs kanadische Dollar) EURJPY (Euro vs Yen) Untuk mata uang Yang penulisan USD nya di Belakang (EURUSD) di sebut Direkt Währung Untuk mata uang ANG penulisan USD nya di depan (USDCHF) di sebut indirekte Währung. Untuk EURJPY di sebut Kreuzwährung Setiap Paar dituliskan dalam sebuah notasi harga. Ambil contoh USDJPY pada harga 91.5791.59 Angka Yang Lebih Rendah (Gebundene Ausgabe) (hargabroker Beliharga Kita Jual) Dan Yang Lebih Tinggi Krankbut fragen (Harga Broker Jualharga Kita Beli). Bagaimana cara kerjanya Transaksi di forex dapat dilakukan dengan 2 cara (zwei Möglichkeiten Möglichkeiten), yaitu pertama dengan membeli terlebih dahulu (offener Kauf), kemudian menjual (geschlossener Verkauf), kedua Menjual terlebih dahulu (offener Verkauf), kemudian ditutup dengan Beli (geschlossen Kaufen). Jadi intinya kalau kita öffnen kaufen, kita mengharapkan harga naik supaya dapat profit. Kalau kita öffnen Verkauf, kita mengharapkan harga turun supaya Profit. 1. Pada saat ini harga EURUSD 1,3860, di perkirakan Akan naik maka kita Akan membeli terlebih dahulu (open Buy) terhadap EURUSD di harga 1,3860, Satu jam kemudian ternyata EURUSD sudah berada di harga 1,3890 di harga ini kita Akan tutup transaksi Dengan menjual (geschlossen Verkaufen) EURUSD di harga 1.3890. Perhitungannya. 1,3890 8211 1,3860 Gewinn 0,0030 (30 Pips) 2. Pada saat ini harga EURUSD 1,3860. di perkirakan Akan turun, maka kita Akan menjual terlebih dahulu (open verkaufen) terhadap EURUSD di harga 1,3860, Satu jam kemudian ternyata EURUSD sudah berada di harga 1,3830, di harga ini kita Akan menutup transaksi dengan membeli (geschlossen Buy) EURUSD Di harga 1,3850 Perhitungan. 1,3860 8211 1,3830 0,0030 Gewinn (30 Pips) 3. Pada saat ini harga USDCHF 1.0650, di perkirakan Akan naik maka kita Akan membeli terlebih dahulu (open Buy) terhadap USDCHF di harga 1,0650, Satu jam kemudian ternyata USDCHF sudah Berada di harga 1.0680, di harga ini kita akan tutup transaksi dengan menjual (geschlossen Verkaufen) USDCHFdi harga 1.0680 Perhitungannya. 1,0680 8211 1,0650 0,0030 Gewinn (30 Pips) 4. Pada saat ini harga USDCHF di 1,0650, di perkirakan Akan turun, maka kita Akan menjual terlebih dahulu (open verkaufen) terhadap USDCHF di harga 1,0650, Satu jam kemudian ternyata USDCHF di harga 1,0620, di harga ini kita akan menutup transaksi dengan membeli (geschlossen Kaufen) USDCHF di harga 1,0620 Perhitungan. 1,0650 8211 1,0620 Gewinn 0,0030 (30 Pips) Rumus Perhitungan ProfitLoss Untuk Mata Uang Yang Penulisan USD Nya di Belakang (EURUSD, direkte Währung): (Harga Jual 8211 Harga Beli) x Kontraktgröße x jumlah Los Kontraktgröße USD 100.000lot untuk semua mata uang (1 3890 8211 1,3960) x USD 100,000 x 0,1 Los 0,0030 x USD 100,000 x 0,1 Los USD 30profit USD 30 di bagi 30 pips 1 pips 1 USD Contoh dari perhitungan Nr 2 di atas: (1,3860 8211 1,3830) x 100.000 x 0,1 Los 0,0030 x USD 100.000 x 0,1 Lot USD 30profit Rumus Perhitungan ProfitLoss Untuk Mata Uang Yang Penulisan USD Nya di Depan (USDCHF, indirekte Währung ) (Harga jual 8211 Harga beli) x Auftragsgröße x jumlah Los Geschlossener Preis Contoh dari perhitungan no 3 di atas: (1,0680 8211 1,0650) x 100.000 x 0,1 Los. 1,0680 0,0030 x 100.000 x 0,1 Los. 1.0680 USD 28,08profit USD 28,08 di bagi 30 pips 1 pips 0,936 USD Untuk mata uang Direkte Währung 1 pipsnyapoint USD 1 Untuk mata uang Indirekte Währung 1 pipsnya sekitar 0,93 USD sd 1,1 USD. (Tidak tetap tergantung geschlossen pricenya sebagai pembaginya) Aku amp Dunia Forex ku Hari ini aku nak sambung bahagian ich tempohari, sebab aku tak abis zitieren lagi ari tu. Setelah aku mengikuti Kelas Devisen, pejam celik dah Wortspiel 3 bulan berlalu, dah penghujung rupa2nya. Banyak yang aku pelajari und semangat untuk berForex semakin bertambah2. Dapat pula aku punya cikgu tu dulu keje tapi ler nie dah Wortspiel berhenti buat Vollzeit-Handel Forex nie jer. Nah kalu dia böle mustahil kita nie tak boleh. Aku perkaya cakap dia tu sebab dia tu memang sempoi orangnya. Tu la bagusnya, tak der ler berlagak sangat. Tapi memang dalam kelas dia akan bakarkan semangat student dia dengan abzug profit yang dia dpt masa handel. Berbalik kepada zitieren aku nie lak. cikgu aku tu suruh buka Demo akaun masa belajar dan dia cadangkan Broker FxPro Sebab dia pun Guna Broker yg sama, so weit tak der Problem Katanya. Masa dalam kelas Wortspiel kami gunakan broker nie. Tapi aku niekan degil sikit orangnya, aku tak kira nak buka gak realen Rechnung, baru syok sikit wichtigsten tu. Untuk kesekian kalinya aku daftar lagi akaun dengan LiteForex malaysia RM100. Ingat nak Ablagerung RM50 jer Tapi Ehemann lak suruh Ablagerung RM100, so sebab suami yg kasi grünes Licht, aku Wortspiel ikutkan jer. So Selama aku belajar tu aku gunakan akaun real aku tu, manakala Schüler lain baik2 semua, ikut ckp cikgu guna Demo akaun. Masa mula2 belajar teilanzeiger memang seronok giler sebab setiap hari aku kutip profit jer. Dah nampak sedikit perubahan. Berapa minggu aku diajarkan dengan pelabagai indikator, so dass aku pun belajar la guna semua indikator, cari mana indikator yang sesuai. Seronok gak ler. Tapi tu lah, langit tak selalu cerah, kalu perasaan Tamakowka tu masih tak boleh dibuangkan, lupakan la niat nak berForex. Contoh macam aku nie, mula2 dah sedap kutip profit hari2, nah kau buka viel größe besar kena pula ada falsch signal, nangis ler. Tapi tak pe tu pengajaran demi pengajaran yang aku dapat. Also, kawan2 kalu rasa nak Handel tengok berapa modalen yang kita ada, kalu ciput tu jgn sekali2 buka Losgröße besar. betul ler kata orang2 tua, sikit2 lama2 jadi bukit GAK Tapi sehingga Kini aku masih lagi belajar dan kuba mencari indikator Yang Terbaik, nanti kalu aku dah rasa yakin indikator nie boleh buat Gewinn, AKU Aktie Ngan korang. Ler nie, aku tengah bereiten untuk konzentrieren betul2 Handel Forex dengan FxPro. Aku dah tekad nak Einzahlung USD500 sebagai modal, aku cuma Ziel 20 pip sehari dan insyaallah aku yakin aku boleh. Dengan syarat: 1. Aku mesti lebih berhati2 2. Jangan tamak 3. Elakkan Losgröße besar, 0.1 pun dah cukup 4. Kawal emosi. 5. Handel pada masa yang ditentukan. OK. Kita sambung lagi. Nak test laufen indikator kat demo akaun dulu sebelum betul2 kaution USD500 tu. Peh, banyak giler tu, kena hati2. Insyaallah berkat dan doa suami aku akan berjaya. Matlamat aku kini cuma satu, haupt betul2, kalu dah yakin aku pun nak berhenti buat vollzeit kat rumah mcm cikgu aku tu. Donnerstag, 12. November 2009 Emmmm. Apa aku nak tulis ari nie yer. Sememangnya aku dah tak berminat lagi dengan Forex nie, geram. Benci. Benci. Benci. Suami aku kadang2 tanya juga la pasal Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Sakit kepala jer fikir. Mana tak nyer duit dah byk kuar nie, habuk Wortspiel tarak lg. Tu la kalau kawan2 rasa nak Hauptseite Forex nie, baik fikir panjang2 dulu pergi la belajar dengan sifu2 tu dulu. Alkisahnya aku nie, rupa2nya dalam diam2 suami aku bertemu dengan sorang mamat nie. Rupanya mamat nie memang die wichtigsten Forex, dia nak buat kelas pasal Forex nie. Dann, suami aku terus daftarkan aku. Balik umah suami zitieren kat aku. aku cakap buat pe nak abiskan duit bayar duit yuran Kelas forex tu, dah tentu memang aku nie tak Dribbeln, nak buat apa buang masa lagi. Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Für den Inhalt der verlinkten Seiten sind ausschließlich deren Betreiber verantwortlich. Dah tau tak pandai, nie la masanya nak pandai. Kata suamiku. Aku cakap, aku masuk kelas forex yuran sape nak bayar. Aku tak nak bayar. Suami aku cakap semua dah diuruskan, aku cuma masuk jer kelas. RM150 sebulan..kelas malam sebulan 4 kali. Kira ok ler tu Murah laa Sowieso. ICH LIEBE U sebab noch bagi Unterstützung. Aku Wortspiel Start Kelas Perta Pada Bulan Pose 02092009, Kelas Start 9.30 malam pas sembahyang tarawih. Ramai gak ler yg datang. Kira2 dekat 10 orang. Pompuan cuma 3 orang. Stellen Sie eine Frage. Aduh la. Dah lama tak gi kelas, malas tu. Tapi yang paling menyedihkan daripada 10 orang, tau letztes2 tinggal berapa. Cuma 3 orang. Aku jer sorang pompuan yang setia. Tu maknanya dia orang sema tak faham ler apa benda FOREX nie. Kelas Forex. Emmm. Tak der ler susah sangat Wortspiel Main Forex nie rupanya. Cikgu pula sempoi giler. Kelas tak der rasa macam formale sangat, tak langweilig. Kira ok ler tu Cikgu aku selalu cakap yang penting kalu nak wichtigsten Forex mesti. Baca kat bawah nie. 1. Ziel pip cuma 20 pips jer sehari. Dah cukup, jangan tamak. 2. Kawal emosi masa Handel. PALING PENTING 3. Sabar, disiplin jangan tamak. INGAT TU 4. Bila masa nak Handel 5. Apa Paar nak Handel 6. Baca Nachrichten kat Forex Fabrik 7. Faham Indikator dan buat Regel 8. Kena tahu, welche Art von Trader sind Sie 9. Geld-Management 10. Buat jurnal diari, nanti senang Nak buat rujukan Cukuplah nie jer dulu. Nanti aku fikir lagi apa nak tulis. Mittwoch, 11. November 2009 Aku mula mengenali Forex sejak pertengahan tahun 2008. puas juga ler baca Webseite sana sini berkaitan Forex, tapi masih tak berapa faham. Banyak pendapat mengenai Währungen Forex ini. Ad........................................................................ Entah la Macam-macam yang aku baca. Tapi bila macam-macam von kita dengar dan von baca nie, von ada satu perasaan von lak untuk mencuba. Orang Kata Tak Kuba Tak Tahu. KISAH PERTAMA Apa lagi, aku Wortspiel usha2 ler nak tengok Makler mana yang bagus untuk Handel Forex ini, last2 terjumpa ler LiteForex Malaysia. Tak buang masa, aku Wortspiel daftar jer ler masuk, ala bukan banyak Wortspiel USD1 Wortspiel dah boleh mula nak Handel. Senangnye Handel dengan LiteForex Malaysia nie sebab proses Kaution Auszahlung semua guna lokale Bank. Tu yang penting tau berapa banyak aku Anzahlung. Kih3x RM35 jer. Takut gak nak Ablagerung byk2 nie sebab dah tau sicher lingkup pasal aku bukan tau apa2 Wortspiel, nak KAUFEN masa bila. Nak Verkauf masa bila. Anzeige tu apa. Yang aku tau kot2 modal RM35 aku boleh jadi kaya. BERANGAN LER TU. Dah siap proses daftar, duit pun dah masuk, YM Adresse LiteForex Malaysia punya Kundendienst pun aku dah speichern. Apa lagi. Aku rasa dah cukup kot. Akaun pun dah aktif, apa lagi mula ler proses Handel pertama. Semu-Paar aku offene Position. Nak kaya cepat ler katakan. Kah3x. Dann, apa yang berlaku. Apa lagi lingkup ler. Mana tak nyer, modal ciput ada hati lak nak Haupt-Byk-Paar. Padan ler muka aku. Tamak sangat. (TU SATU PENGAJARAN YANG AKU DAPAT). KISAH KEDUA Aku masih tak puas hati, daftar lagi akaun baru guna nama lain lak. Nama suami. Konon2nya kot2 berkat guna nama suami berjaya pula. Suami memah tak tahu menahu Wortspiel pasal nie. Kali nie aku masuk modal lebih sikit, RM50. Kalu pulan modal tak pe ler, kalu lingkup dah rugi aku RM85 kaufen. Mak oiii, banyak tu. Deutsch - Übersetzung - Linguee als Übersetzung von. Tak pe Aku cakap dalam hati, nak berjaya bukannyer senang. Semua nie kena lalui dulu. Apa lagi akaun pun dah aktif, mula ler handel tapi kali nie aku berhati2 sikit, tak buka byk paar. Belajar dari pengalaman pertama. Tapi yang buch kacau kali nie pasal ROBOREX lak. Nak tau apa ROBOREX nein. Konon2 kalu kita handel guna roboter nie lagi senang, roboter jer yang analisa semua KAUFEN SIE SELL. Yang kita tau Gewinn. Pandai sungguh ler orang yang mencipta Roboter nie. Dan membodohkan newbie2 macam aku nie. 2-3 hari dok memikir nak beli ke tidak, boleh perkaya ke tak, baca testimonial mak oii, gila babi punya profitieren yang dia orang dapat. Bole percaya ker. Tapi aku tekadkan dalam hati, buka online Maybank2u, zapppp. Überweisungsfonds kat penjual ROBOREX penipu nie. Terbang lagi RM97. Letzte2 apa yang aku dpt cuma manuell untuk aku installieren sendiri roboter tu dan aku kena auf pc 24 jam kalu nak profit lebih. Memang bangang betul aku nie. Terperdaya lagi. So dass kawan2 kalu nak beli robot2 ni, aku cadangkan JAUHKAN DIRI. So, apa zitieren Handel kali kedua nie. Dipendekkan zitieren aku bankrup ler. Kesimpulannya kalu tak die ilmu yang cukup tak payah ler nak main forex nie. Lupakan jer ler. Baik simpan jer duit tu dalam bank. Tapi aku masih tak Puas Huti Sebab Kalu Orang Lain Boleh Kenapa Aku Tak Boleh. Kat mana silapnya mesti ada silap. So aku kaji balik. Baca dan baca lagi pasal Belajar Bermain Devisenhandel, ldquo tahu pasal Indikator dan lain2 hal lagi ler. Aku zitieren kat suami, ingatkan suami nak hentam aku, rupa2nya suami bagi semangat lagi. Paling yang tak boleh aku lupa tu, akhir 2008 aku dan suami dapat duit Bonus-Unternehmen Gewinn. Kira banyak giler ler. Masa tu memang terasa sungguh indahnyer dunia ini. Dapat duit terpijak campur dengan suami 14 bulan (bayangkan setahun lebih punya gaji). Pehhh hilang akal jap. Memang indah Opus lupa nak bagi tau aku suami keje kat tempat yang sama, pasal tu makcik kayoooo kaufen. Apa lagi suami ajak gi beli Laptop. Selal aku handel kat büro jer. Tu gamaknya tak berkat. Suami ajak gelten CELCOM Breitband. Emmm. Nampak macam suami aku lak yang aufgeregt bila aku zitieren pasal FOREX nie. Also, Laptop dah ada, Internet-Wortspiel dah ada tapi hampeh betul ler pakai CELCOM Broadband nie. .............................................................. Tapi apa nak buat, ada Berichterstattung ker, tak der ker, terpaksa ler aku hadapi. Kalu aku nak beenden, duit lg nak kena byr psl masih dlm kontrak. Kalu sikit tak pe. RM350 tu. Nangis jap. KISAH KETIGA Berbalik kepada kisah Forex kaufen. Es ist dir nicht erlaubt, auf Beiträge zu antworten. Es ist dir nicht erlaubt, Anhänge anzufügen. Es ist dir nicht erlaubt, deine Beiträge zu bearbeiten. Dah berapa modal aku keluar kat situ dari awal semata2 untuk Forex nein, satu sen pun tak pulang modalen lagi nie. Tapi aku masih tak puas hati. Aku mesti Kuba und Kuba Lagi. Mesti ada salah kat mana2 tu. Aku kena usaha juga. Tapi yang sedihnya, walaupun aku rasa ilmu dah cukup dengan hanya membaca dari kisah2orang yang berjaya, bagaimana Membran-Indikator. Tapi rupa2nya aku masih lagi tewas dans aku masih belum layak untuk menceburi dunien Forex ini. Tak............. Uba uba uba uba uba uba uba. Tapi aku tak nak. Sebab bagi aku buang masa dengan bermain demo akaun nie. Bukan apa kalu rugi aku pun tak kisah, kalu Gewinn Pun aku bukan dapat duit tu. So Bagi aku lebih baik bermain dengan real akaun. Cuma inilah semua perkara yang aku kena hadapi. KERUGIAN DEMI KERUGIAN. Tolongggg Tensennn Yang paling menyayat hati ialah suami aku tu. Tiap2 hari pasti dia akan bertanya aku pasal Forex tu, untung ker rugi ker. Zuletzt aku cakap dengan dia AKU BENCI FOREX. TAK NAK INVOLVIEREN DENGAN FOREX LAGI. Sedih lak mengenangkan nasib aku nie. Beratus ringgit aku dah abis pasal Ausländische Tapi satu sen pun aku tak dapat apa2. Penipu betul ler orang yang cakap wichtigsten Forex boleh jadi kaya raya. Punah impian aku. Emmmm. Nanti aku sambung lagi kisah seterusnya.

No comments:

Post a Comment